31 august 2015

Dr Wayne Dyer - Ultimul Mesaj ...(video)

In cursul diminetii, am aflat ca Dr. Wayne Dyer, una dintre personalitatile care m-au cucerit de la primul contact, a fost chemat sa adauge valoare si in alte lumi. 

Auzeam pentru prima oara de Dr. Dyer, in primavara lui 2011, cand un prieten mi-a recomandat filmul documentar The Schift (Schimbarea). De la primele acorduri de fundal ce acompaniau vocea Dr Wayne Dyer si pana la fiecare detaliu al naratiunii, am simtit ca acel personaj avea sa devina mai mult decat psihologul, educatorul și scriitor american, care era... Avea sa devina
tatal pe care l-am pierdut, avea sa devina sfatuitorul meu, mentorul meu ...

Am revazut filmul Schimbarea de peste 10 ori si la randu-mi, l-am recomandat tuturor cunoscutilor si necunoscutilor! (il poti vedea si tu aici, subtitrat) Nu e nevoie sa o spun eu, caci mesajele de pe pagina sa de Facebook stau marturie, dar am convingerea ca astazi, la moartea sa multe vieti schimbate in mai bine raman in urma iar munca sa de o viata va fi cu siguranta dusa mai departe de toti  cei pe care i-a atins cu filosofia sa! 

Mesajul sau era unul simplu: Nutreste mereu ganduri bune, si lucruri bune ti se vor intampla! (Think good thoughts, and good things will surely follow)

Dumnezeu sa te odihneasca in pace, Dr.Dyer! Vei ramane vesnic in inima mea si iti voi purta o recunostinta eterna, pentru tot ce ai fost pentru mine, pentru tot ce m-ai invatat!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu