12 septembrie 2014

CONCURS pentru castigarea unui City Break in Germania. La München!

Tocmai am aflat, si ma grabesc sa va impartasesc si voua, despre o initiativa destul de interesanta Organizaţiei Germane pentru Turism şi Lufthansa!
Pe scurt, o modalitate placuta si atractiva de promovare a destinatiilor turistice prin intermediul unui CONCURS in care premiul este o excursie de 3 zile (două nopţi) la München, pentru 2 persoane, cu transportul şi cazarea (minim 3*) asigurate. 
Concursul consta in doar 5 intrebari, iar eu unul marturisesc ca m-am inscris pentru ca mi-ar place sa petrec 3 zile in Munchen, imi place
Germania si imi place cultura si arta, dar si disciplina germana. 


Eu spun asa, inscrieti-va si voi. Dacă nu câștig eu, poate câștigați unul dintre voi! In fond, ce avem de pierdut?  :)
REGULAMENTUL CONCULRSULUI ESTE SIMPLU:

1. Accesați pagina de concurs, aici;
2. Răspundeţi corect la cele 5 întrebări din formular. Dacă se întâmplă să nu cunoaşteţi răspunsul, există un panic button cu “Dacă nu ştii răspunsul, click aici şi vei afla”;
3. Completaţi-vă corect datele la final;
4. Apăsaţi “Trimiteţi” şi pregătiţi-vă bagajele pentru o excursie la München! 

Atenție, concursul se încheie la finalul lunii, pe 30 septembrie.

PS: Organizaţia Germană pentru Turism este o instituţie de stat ce promovează Germania că destinaţie turistică şi are peste 30 de reprezentanţe în diferite ţări. Reprezentanţa din Serbia se ocupă de promovarea Germaniei în 6 ţări, inclusiv România. Chiar vă recomand site-ul lor, fiindcă găsiți, printre altele, un planificator fain de călătorie, un top 100 al celor mai populare atracții turistice sau o listă cu Hotspots în Germania.

Tuturor, mult SUCCES!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu