17 aprilie 2014

Desăvârșirea umană? Succesul/Reusita/Implinirea...



Și am lasat ... pentru a continua si a-ți trece ceea ce inseamna pentru tine ca ... ai reusit!

Personal, pot spune ca de prin vara lui  2011, de cand am vazut pentru prima oara filmul lui Wayne Dyer, The Schift (Schimbarea) (il poti viziona si tu aici subtitrat), unul dintre gandurile care m-au insotit in permanenta a fost ... aflarea acelui - the meaning of life
(sens/scop/menire). 
Intre timp ... of, Doamne... cate nu s-au intamplat, dar astazi, in Joia Mare, rasfoind o carte pe care o studiez, dar nu i-am citit introducerea... spiritul celui care a fost Ralph Waldo Emerson, mi-a transmis, in cateva cuvinte simple, ceea ce si eu, in interiorul meu, simteam ca este raspunsul la ceea intrebarile ce ma chinuiau, de ani si ani ... Care este scopul/sensul vietii mele? Cum voi sti ca l-am implinit? Ca am reusit? Ca am avut succes? ...

Sa razi mult si des...
Sa castigi respectul oamenilor inteligenti si afectiunea copiilor..
Sa obtii aprecierea criticilor corecti si sa-nduri tradarea prietenilor ipocriti!

Sa apreciezi ceea ce este frumos si sa descoperi ce este mai bun in fiecare...
Sa lasi in urma ta o lume un pic mai buna ... 
fie printr-un copil sanatos, fie printr-o bucata de gradina, sau printr-o conditie sociala imbunatatita...

Sa stii ca macar un suflet a respirat mai usor pentru ca ai trait tu. 
Asta inseamna,  ca ... AI REUSIT!

***************************

To laugh much to win respect of intelligent persons and the affections of children 
to earn the approbation of honest critics and endure the betrayal of false friends
to appreciate beauty, to find the best in others,to give one’s self ,to leave the world a little better, whether by a healthy child, a garden patch, or a redeemed social condition to have played and laughed with enthusiasm, and sung with exultation to know even one life has breathed easier because you have lived.
This is to have succeeded.
Spune-mi, te rog, draga cititorule printr-un comentariu, ce inseamna pentru tine reusita? Cum o definesti tu?


Iti multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu