30 septembrie 2013

Dor de un copil minune, Daciana Constantea! (video)


Ieri dimineata, m-am intors de la Cluj Busyness Days via Webbstock si Show me the money, o serie de evenimente care, de la editie la editie, par sa isi ridice cota de valoare! Si spun asta, nu pentru ca fac parte din echipa de organizare, ci bazandu-ma pe analiza Formularelor de Satisfactie completate de fiecare participant si a declaratiilor facute "la cald", inopinant, printre acestia, imediat dupa incheierea evenimentului.


Ca saptamana sa se incheie la modul cel mai exemplar, pe drumul de intoarcere, aveam sa cunosc, ca si colega de compartiment, o minune de fetita in clasa a III-a, Daciana Laura Oana Constantea, din Campia Turzii, fetita care avea sa ma uimeasca prin agenda de lucru, sau to do list-ul - cum ii spunem noi cei mari - completata atat pe termen scurt cat si pe termen lung!


Cand a intrat in compartiment, impreuna cu mama, o doamna firava dar cu un geamantan imens, mi-am adus aminte, instantaneu, de fiica mea pe care nu o mai vazusem de o saptamana. Am inceput sa vorbesc cu acea minune de copil, de toate, de la copilarii, scoala si bunici pana la, normal - desene animate, iar la un moment dat am intrebat-o ce ii place sa faca si ce planuri are de viitor. Ei bine, abia atunci am avut momentul de wow, deoarece am aflat de la mama Dacianei ca mergeau catre Bucuresti unde Daciana urma sa participe la editia a II-a a Festivalului Glasul Copiilor. Ce am mai aflat? Pai, ca ...
  • Daciana Constantea canta de "cand era mica"  interpretand ca o pasare maiastra atat piese din categoria muzica populara cat si muzica usoara.; 
  • in aprilie 2012, Daciana Constantea obtinea Premiul Special de Excelenta la Festivalul National de muzica Piatra Craiului fiind "remarcata in mod deosebit dintre sutele de participanţi datorita calitatilor artistice deosebite"; 
  • in luna mai a aceluiasi an, 2012, la concursul Primavara Muzicala 2012, la sectiunea  „Vreau să devin vedetă” elevi de clasele I-II, Daciana Constantea se clasa pe locul 1; 
  • in august 2012, in cadrul celei de-a VIII –a ediţii a „Festivalului Tineretii" Jupiter, la categoria de varsta 6-9 ani – sectiunea muzica usoara Constantea Daciana castiga "locul al III-lea pentru interpretare deosebită"
  • in decembrie 2012, in cadrul festivalului naţional de muzică usoara pentru copii si tineri  MUSIC, MY LOVE, organizat in Bucuresti, interpretarea la categoria 8-10 ani i-a adus Dacianei un binemeritat loc II.  
Din anuntul facut atunci am aflat personal ca  ..."Profesorul Pop Cornel – îndrumătorul Dacianei şi ai tinerilor din Grupul de Canto „ Bella Musica " al Palatului Cultural „Ionel Floaşiu”, a fost premiat cu o diplomă de excelenţă pentru promovarea tinerelor talente. Daciana a fost îndrumată direct şi de către directorul artistic al festivalului, doamna Viorela Filip.
Festivalul - concurs, a avut o organizare de excepţie, prin prezenţa domnului Dirijor Voicu Enăchescu, preşedinte al juriului, alături de personalităţi din Ministerul Culturii."


Nici anul 2013 nu a fost lipsit de evenimente si premii, unul dintre cele mai reprezentative fiind Festivalul Internaţional, de Muzică pentru copii şi adolescenţi „ MusicForKids 2013 ”, ediţia a IV-a, desfăşurat la Palas Mall in Iaşi, recent, cu o luna in urma, in august. Aici, in urma prestării impecabile, Daciana Constantea a obtinut 4 premii la grupa de vârstă 8 -10 ani, dintre care un premiu Menţiune şi 3 premii Speciale, oferite de sponsori. impresionand juriul şi spectatorii cu două melodii: “ Mai vreau poveşti “ de Gabriel Băruţă şi “ De–ar fi să vii”, piesa a regretatei Mihaelei Runceanu – interpretat Acapella! 



Am ramas de-a dreptul impresionat si placut surprins, va spun sincer!

Stateam si o ascultam pe mama micutei fetite cum povestea cu mandrie despre cum Daciana concurase cu tineri interpreţi care au la activ festivaluri naţionale, internaţionale şi emisiuni TV, ca Mamaia Copiilor, Românii au talent, sau Next Star precum şi cu concurenţi care au participat la Festivalul Internaţional din Malta, neincetand sa ma minunez! 


M-am despartit de Daciana si de mama ei, de la care mai aflasem ca fetita avea programul de pregatire si participare la diferite evenimente, festivaluri si concursuri planificat riguros pana in vara urmatoare, in 2014! I-am promis ca voi cauta sa o dau de exemplu si voi vorbi, de cate ori voi avea ocazia, de Daciana - copilul minune din Campia Turzii! Si iata, ca o prima ocazie a si sosit! FELITARI si mult SUCCES, Daciana Constantea!


P.S. Am cautat pe You Tube sa gasesc ceva inregistrari cu Daciana si, nu mica mi-a fost surpriza sa o regasesc in calitate de invitata la emisiunea Studiolui TVR Cluj, Buna dimineata, cantand live si raspunzand intrebarilor realizatoarei, Irina Gaspar cu aceesi naturalete si sinceritate specifice copilului minunat pe care am avut fericita ocazie sa il cunosc intr-un compartiment de tren de Cluj!

P.S.2 Chiar inainte de a publica articolul, am aflat ca la Festivalul Glasul Copiilor de la Bucuresti din 28 sept.2013, Daciana Constantea a obtinut o Mentiune, cu melodia Hora mare! Felicitari inca o data!

Clik pe imagine sau pe linkul de sub imagine!
Vizionare placuta!


                                    http://www.youtube.com/watch?v=nVrQrE_kJWM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu