1 aprilie 2013

Dor de o vacanta perfecta la ... Halkidiki, in Grecia!



Dragilor, m-am hotarat!
Eu vara asta ... nu dorm
Gata! M-am hotarat, plec in vacanta la mare! Vreau sa stau sa privesc stelele si luna pe nisipul care se raceste treptat dupa caldura torida a zilei, sa ma zbenguiesc in mare gol precum Nica al lui Ion a Petrii in Ozana, sau sa stau la prora unui velier si sa ma las leganat de valuri...
Dar nu la Mamaia, fratilor, bineinteles! Acolo e prea plin de fite, nu acolo, ci in Grecia, la Halkidiki!

Pot spune ca deja sunt cu gandul acolo! Mi-am  rezervat si biletul printr-o agentie prin care am fost acum trei ani si pot spune ca am fost mai mult decat multumit. (Imi amintesc ca in avion am intalnit o familie care avea un bebelus. I-am intalnit ulterior la o terasa si imi povesteau ca au fost placut surprinsi, cand intrand in camera de hotel, au constatat ca gazdele instalasera un patut, anuntate de cei de la agentia de turism). 

Abia astept sa ajung acolo caci este un loc ideal si minunat pentru lectura si meditatie. Mi-am pregatit deja vreo patru carti! :) 
Anul trecut trebuia sa merg in tabara de NLP organizata de Marius Simion insa un incident neprevazut mi-a dat peste cap toate planurile de vacanta.


Pentru toti cei care cauta un loc frumos, curat si linistit, cu multe flori si verdeata, cu mancare buna si destul de diversificata, personal recomand Halkidiki ca fiind unul dintre locurile cele mai potrivite. In plus, locuitorii sunt foarte civilizati si cu bun simt, iar personalul, in comparatie cu ce e pe Litoralul nostru, este enervant de amabil si de binevoitor. 

Voi prin ce alte locuri de vacanta v-ati gasit linistea interioara si relaxarea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu