22 mai 2012

Dor de... Secretul Succesului in Viata - Legea Atractiei!

Secretul Succesului in Viata - Legea Atractiei!

     Vorbesc de ceva timp despre Secretul Succesului si Legea Atractiei, si de multe ori ca aud sau aflu pe cineva care spune: "Oauuu! Sa stii ca am incercat si eu Legea Atractiei si chiar functioneaza!", imi vine sa merg la acel om, sa-l strang in brate, sa-l arunc in sus si sa-i spun: "MULTUMESC  omule, ma bucur ca existi si ca ai avut curajul sa testezi. In fond, nu te-a costat nimic!!! Decat o coala de hartie, ceva de scris si 15-20 de minute de ...visare!".
     Despre Robert Ionescu am scris in urma cu aproximatix 2 ani, iar la vremea respectiva, desi preda Psihologie Introspectiva si vorbea despre Dezvoltare Personala, nu prea credea in Legea Atractiei, dar intr-un moment de cumpana ce si-a zis:" Hai s-o incerc si pe asta, doar nu mai am ce pierde!!!".
      Ce spune Robert astazi despre efectele si rezultatele acelui moment? Urmariti singuri, iar apoi puneti-va intrebarea singuri:  
                           Secretul Succesului este oare ... Legea Atractiei???

SECRETUL SUCCESULUI IN VIATA www.ionescurobert.ro
   
     Acuma, pe bune. Tu ce crezi? Exista Legea Atractiei????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu