7 decembrie 2010

Dor de vibratii!



      Cand ma refer la vibratie ma refer la suma tuturor gandurilor, emotiilor si starilor pe care le ai la un moment dat despre un subiect anume. Poate fi despre starea ta financiara, poate fi despre sanatate sau despre relatiile pe care le ai la un moment dat.
     Dincolo de tot ceea ce stim ca avem de facut intr-un domeniu anume, dincolo de actiunile pe care le luam ca sa ne atingem obiectivele si visele, o contributie insemnata o are vibratia noastra.
    De exemplu, cum crezi ca poti atrage bogatia, sanatatea sau relatia pe care ti-o doresti, atata vreme cat tu crezi ca aceste lucruri sunt departe de tine?  Ele nu au loc, nu au spatiu unde sa intre, pentru ca vibratia ta este joasa, acolo predomina ingrijorarile, preocuparile, temerile, neputinta. In acest spatiu increderea in tine si in cine esti tu este scazuta, deschiderea pe care o ai catre infinitele posibilitati ale universulului este redusa.
Noi asteptam sa ne simtim mai bine dupa ce vom avea ceea ce ne dorim, banii, sanatatea, relatia, etc. Din pacate, lucrurile stau exact invers. Dupa ce ne vom simti mai bine, vor aparea si lucrurile materiale sau oamenii pe care ni-i dorim, pentru ca la nivelul de energie vibrationala pe care il avem la un moment dat corespunde o anumita realitate fizica. Ridicand energia vibrationala, dorintele incep sa se materializeaza si in planul fizic.
     Din fericire, emotiile negative care apar sunt vitale, ele creaza spatiul de a ne extinde. Daca nu ne-am fi dorit ceva, nu ar fi aparut nici acele emotii negative, care sa ne faca sa ne extindem catre implinirea dorintei noastre. 

     In acest articol voi vorbi despre cresterea constienta a nivelului de vibratie. Voi alege pentru a exemplifica, cat mai clar si simplu, ce am constientizat ca era in viata mea pana la un moment dat intr-un anumit domeniu, ce imi doresc de fapt si cum ajung acolo!
     Fiecare este invitat sa lucreze cu un domeniu din viata lui. Eu voi veni cu doua exemple personale din domeniul relatiilor si cel financiar, pentru a facilita intelegerea.
     
     Ce am constientizat?
     In relatii: Ca nu eram sigura ca e partenerul ideal pentru mine! Ca nu eram multumita de partenerul pe care il aveam pana acum. Ca daca nu imi vorbea despre ce imi doream eu sa aud in momentul respectiv, ma irita. Ca daca vorbea de munca lui, imi doream sa vorbeasca despre dragoste, ca daca vorbea despre iubire, erau chestii care ma faceau sa ma intreb, dar oare nu ma vrea doar pentru corpul meu? Ca daca nu gaseam ceea ce ma asteptam eram dezamagita si atunci starea mea o transferam inconstient si celuilat, chiar fara sa folosesc cuvintele: ca dezamageste si nu se ridica la inaltimea asteptarilor persoanei iubite. Si multe alte lucruri pe care le-am constatat pe parcurs.
     Ce imi place, de fapt?
Imi place caldura, bucuria, libertatea, veselia pe care o simt intr-o relatie si in viata, indiferent cine este acea persoana. Imi place sa zbor, sa visez, sa implinesc ce imi doresc, imi place sa fiu fericita si sa vad fericiti oamenii in jurul meu.
     Cum incep sa cresc vibratia?
Mihai Petre, in articolul sau, Cunoaste adevarul iar acesta te va…… infuria! explica de ce nu functioneaza afirmatiile pozitive atunci cand parte din noi nu le considera a fi adevarate.
     De aceea primul pas este sa incepi sa construiesti cu ceea ce stii ca este deja adevarat pentru tine!
     In relatii: Stiu ca este barbatul potrivit pentru mine. Stiu ca am deja dragoste, pasiune, iubire, ca ma face sa ma simt dorita, iubita, apreciata, admirata,  in siguranta cu el, ca mereu vreau sa dau ce e mai bun din mine si sa cresc dragostea, iubirea, prietenia, increderea in noi insine si in relatia noastra.
In domeniul financiar: Stiu ca am avut intotdeauna resurse pentru ceea ce mi-am dorit cu adevarat.
Si, pe masura ce vibratia / credinta ta creste, poti sa adaugi din ce in ce mai multe lucruri la ceea ce stii si iti da puterea de a construi mai departe: casa, profesia, viata pe care o visezi.
   
  Cum imi dau seama ca nu sunt pe vibratia care imi aduce ce imi doresc in viata?
Ei, si fiindca exista un decalaj intre ceea ce iti doresti cu adevarat si ce a fost semanat pana acum, vor fi momente cand este posibil sa apara acei bondari care bazaie si care iti vor mai aduce aminte, din cand in cand, ca ai temeri si ingrijorari. Si te gandesti, ce mi se intampla acum este adevarat sau doar e o ingrijorare?
    Cum pot sa ma ridic?
Constientizand gandurile negative, care nu fac parte din ceea ce iti doresti cu adevarat, acceptandu-le, eliberandu-le si mergand mai departe! Rapid!
Daca ai semanat lalele negre pentru ce sa te plangi ca nu au iesit lalele roz?
   Cum mentin vibratia?
Zilnic, concentrarea ta este necesar sa fie pe vibratia pozitiva!
Poti alege un gand care te inspira in acel moment si focusul sa fie pe acesta, pana cand vine alt gand si apoi alt gand, care construiesc casa visurilor tale.

In domeniul financiar:
     Ziua 1: Poate nu este asa de greu sa am 1000 de euro pe luna!
     Ziua 2: Poate nu este asa de greu sa am 1000 de euro pe luna!
     Ziua 3: Este foarte posibil sa am in curand 1000 de euro/luna din ceea ce imi place sa fac si mi-e drag si nu numai.
    Ziua 4: Este foarte posibil sa am 1000 de euro pe luna curand din ce imi place sa fac sau din orice alta sursa!
   Ziua 5: Gandul meu astazi este: sunt inconjurata de bogatie, abundenta, dragoste, sustinere.
   Ziua 6: Exista intotdeauna mai mult decat imi imaginez eu ca pot cere, doar sa raman deschisa la ceea ce imi vine si sa primesc.
  Ziua 7: Sunt foarte aproape de tot ce imi doresc.
  Ziua 8: Banii abia aspteapta sa vina la mine.
  Ziua 9. Banii sunt o forma de manifestare a dragostei.
  Ziua 10. Dragostea este peste tot.
     
     Toata aceste afirmatii sunt orientative si prezentate doar pentru a fi o sursa de inspiratie, este necesar ca fiecare sa isi gaseasca propriile ganduri. Timpul necesar cresterii vibratiei depinde de la persoana la persoana.
     Daca iti place sa scrii lucrurile pe care ti le doresti, poti sa le recitesti. Atunci cand le-ai scris, ai facut-o din toata inima si acolo se afla semintele care aduc rodul, bucuria, entuziasmul din tine.
Este suficient sa stii ce iti place si ce iti doresti si, daca te concentrezi pe aceste lucruri, ajungi acolo unde ti-ai propus. Este drumul cel mai simplu.
      Ce altceva te sprijina sa construiesti pas cu pas vibratia ta?
     In fond, este vorba de a creste credinta ca poti sa ai tot ceea ce iti doresti cu adevarat. La ce altceva mai poti apela? La religia ta, la meditatii, la vreo fraza care te ajuta sa iti mentii credinta, la ingerii tai protectori, la vreun prieten care sa iti aduca aminte de visul tau, nu stiu, fiecare stie ce e mai bine pentru el.
     Nu in ultimul rand, a te bucura zilnic de ceva, ORICARE ar fi acel lucru, contribuie esential la ridicarea vibratiei si starii tale de bine.
     Cum iti dai seama ca progresezi?
     Una dintre masurile cele mai simple de a vedea ca vibratia ta creste, este ca, pe masura ce constientizezi si dai deoparte lucrurile care te deranjeaza, te linistesti si apoi apar altele noi care te deranjeaza, ceea ce e de bine! Inseamna ca s-a facut loc sa atragi noi si noi lucruri pe care le poti constientiza si imblanzi si ca te apropii de locul pe care ti l-ai imaginat in inima ta. Ca devii din ce in ce mai sigur pe tine, ca ai din ce in ce mai multa incredere si ca, efectiv, vezi, simti, auzi, mirosi ca se intampla ceea ce ti-ai dorit, pe masura ce vibratia ta a crescut.
   
    Care e frecventa pe care o alegi?
    La un moment dat, vei constientiza ca va fi suficient sa faci un pas ca sa treci dintr-o vibratie in alta sau dintr-o stare in alta, de la mai putin bine cu tine, la liniste si pace si posibilitatea de a crea in continuare. Depide de tine cat stai in frecventa in care esti la un moment dat si de cat de repede te muti in spatiul in care tu infloresti, radiezi de caldura, bucurie si viata prinde aripi.
                                                                                                           Cu drag,
                                                                                  Irina Aiacoboaie, http://irinaaiacoboae.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu