15 septembrie 2010

Despre "Povestea perlei "

    De cateva luni am dat intamplator peste o scurt filmulet care vorbea despre cele 5 principii ale Stabilirii obiectivelor . Ulterior am aflat ca autorul acestui filmulet este un trainer de succes, absolvent al Universitatii A.I.Cuza din Iasi, si "mucenic" al aceluiasi renumit profesor Stefan Pruteanu, profesor pe care l-am avut si eu si pe care nu ai cum sa nu-l adori !
           Andy Szekely, caci despre el este vorba, mi-a trimis un mail astazi foarte interesant, de unde intr-o   prezentare  powerpoint, aflam "povestea perlei" considerata de Andy " prea inspirationala ca sa o las deoparte...          Si prea... adevarata.
          Iata ce afirma Andy in mesajul pe care l-am primit :
         Traim intr-o lume a pastilelor, in care multi se asteapta sa existe un "hap" care sa le curme durerea, de orice natura ar fi ea.
         Durerea crizei se anihileaza cu bani, sau cu metode rapide de facut bani...
         Durerea fizica trece cu tranchilizantul potrivit...
         Durerea emotionala dispare cu distragerea atentiei de catre stimulul creat special pentru asta...
        Cum ramane insa cu durerile nasterii ?
        Vrem oare cu adevarat ca ele sa nu existe ?
        Sau e in firescul lucrurilor sa existe !?
... si nu ma refer aici doar la nasterea naturala ci la nasterea omului matur, care are de trecut prin "chinurile facerii" pentru a putea darui lumii opera sa de viata...
     Urmareste povestea perlei aici
http://www.andyszekely.ro/blog/povestea-perlei#prezentare
... si spune-ti parerea mie, si altora !
       


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu