18 august 2010

Despre succes si calea spre succes (II)

               
                      "Succesul este utilizarea la maximum a capacitatilor pe care le posezi! " Hillary Clinton
   
      Urmatorul pas identificat in calea catre succes este si ramane indubitabil CREDINTA !
      Credinta, chimistul sef al mintii are capacitatea de a imbina in stransa armonie emotiile credintei, dragostei si sexului transformand gandul in echivalentul sau spiritual. Gandurile impletite cu emotii constituie o forta "magnetica", ce atrage alte ganduri asemanatoare sau inrudite.
     Spiritul uman atrage in mod constant vibratii care intra in armonie cu ceea ce ii domina mintea.
     Orice idee, plan sau scop pot fi sadite in spirit prin repetitia gandului. Iata de ce scopul sau dorinta esentiala trebuie scrisa, memorata si repetata cu voce tare, zi de zi, pana ce aceste vibratii de sunet ajung in subconstient. Dintre toate slabiciunile pe care le poseda spiritul uman, cea mai mare este lipsa de incredere in sine.
     Hill ne prezinta 5 Pasi Catre Castigarea Increderii de Sine :
1. Stiu ca am capacitatea de a-mi implini scopul , deci imi impun a actiona perseverent si continuu spre a-l realiza si promit acum si aici sa implinesc acest scop;
2. Sunt constient ca dorinta care imi domina mintea va sfarsi prin a se transforma in in realitate palpabila, iar in acest scop imi voi concentra , vreme de 30 de minute in fiecare zi gandurile asupra felului de om care vreau sa ajung, conturandu-mi in minte o imagine clara;
3. Stiu ca prin autosugestie orice dorinta pe care o pastrez mereu in minte va cauta sa-si gaseasca expresia in mijloace practice de obtine obiectul aspiratiilor mele;
4. Am eleborat o descriere clara, in scris, a scopului meu principal in viata si nu voi renunta niciodata pana nu voi fi dobandit suficienta incredere pentru a-l obtine;
5. Inteleg perfect ca nici o avere sau pozitie sociala nu poate dura vreme indelungata daca nu este cladita pe o temelie de adevar si dreptate, deci nu voi face nici un lucru din care sa nu profite toti cei implicati. Voi elimina ura, invidia, gelozia, egoismul si cinismul, invatand sa iubesc oamenii si facandu-i pe altii sa creada in mine pentru ca eu voi crede in ei si in mine insumi.
     Atat saracia cat si bogatia sunt tot zamisliri ale credintei !
                                                                 ( va urma )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu